Saturday, October 24, 2009

Perempuan



perempuan tuk ape sebenarnya? ape yg perempuan nak dari laki? cinta? harta? kalau setakat cinta tapi xde duit pun xde guna nya kan. baik pilih yang berharta. terjamin masa depan. korang rasa betul ke macam tu? kat dunia ni macam jenis perempuan ade. yang tinggi,pendek,comel,comot. yang bezanya hati je.aku kenal ramai perempuan,tapi aku bukan playboy,okeyhhh! aku nak mendalami isi hati mereka. ape yang aku dapat adalah ini :



  1. cantik macam celebrity : tak kesah dapat balak muka hancur,asalkan poket tebal. sebab dorang nak 'drag'. atas bawah nak orang sponsor. dah orang nak sponsor,mesti la nak poket tebal,tul x?

  2. muka biasa : dorang x kesah kalau dapat balak macam mane pown. asalkan nak yang caring kat dorang. pandai jaga ati dorang. tul x?

  3. cepat merajuk : perempuan camni memang susah sikit. kita wat cmtu,dia majuk. kita wat macam ni,dia majuk gak. konon2 sensitif la. blah! nak cakap di pujuk cakap la. konon2 nak manja2 la. kalau macam ni,sape bley tahan. kalau cakap, "kita wat hal masing2",tau pun nangis,cakap taknak buat lagi. cettttt!

  4. kuat mengongkong : ni lagi 1 jenis. nak g sana,dia x bagi. nak g sini dia x bagi. konon2 takut kita terjadi apa2 la. konon2 nak tunjuk sayang la. blah lagi!! senang cite,cakap jeles. tak susah pown. jangan kuat sangat mengongkong. nanti kena gonggong,bahaya beb!

tapi kan x suma macam di atas. ade yang cantik tapi nak balak yang baek gak. ada yang muka macam (malas nak sebut) tapi nak balak yang macam pelakon. nak yang ensem2 je. tapi bak kata pujangga,lain bunga lain petiknya,lain orang lain caranya. sebenarnya banyak lagi cite pasal perempuan yang nak taip kat sini,tapi malas nak cite. 60% bad. tapi ade la dalam 3,4 orang yang aku rapat memang baik. aku suka dorang. aku cakap camni bukan bermaksud nak aibkan kaum hawa. sebab mak aku pun perempuan gak. kalau mak aku laki,takde la aku. aku cite pun sebab pandangan aku je.pape pun,nafsu aku ade kat perempuan lagi. ada lagi yang aku nak cite,tapi kita tunggu bahagian kedua pasal perempuan..



p/s - ini hanyalah pendapat. sekiranya tidak puas ati,sila tinggalkan komen anda. terima kasih.. =)

6 comments:

myaa said...
This comment has been removed by the author.
ewandollius said...

yup.. memang u tergolong dari mereka..=)
mmg la ade NAFUS.. hahahaa!

ewandollius said...

yup.. memang u tergolong dari mereka..=)
mmg la ade NAFUS.. hahahaa!

myaa said...
This comment has been removed by the author.
Chiela said...

baik mcm aku kn wan..
hahaha...

milly said...

eh mill cantik cm celebrity tp xkesah pn bf poket tebal ke tak ... hahahahaha
*juz kidding